9R un 9RT sērijas – jaudīgākie "John Deere" traktori, paredzēti lauksaimniecībai. Tagad jaunie 9R sērijas traktori var sasniegt pat līdz 670 ZS, bet 9RT sērijas traktori – līdz 628 ZS. Atjaunotā kabīne, lielākas jaudas dzinēji, amortizējošais priekšējais tilts, lielākas veiktspējas hidrauliskie sūkņi – jaunumi, kas attaisnos un pārsniegs visas lielo saimniecību īpašnieku cerības.
13,5 l "PowerTech PSS" dzinējam ir divas turbīnas, savukārt 15 l "Cummins QSX" dzinējs – mainīgās ģeometrijas turbokompresors (VGT). Abi varianti nodrošina lielisku jaudu, griezes momentu un nevainojamu reakciju uz mainīgajiem apstākļiem.
Turklāt dzinējā tie padod vairāk gaisa, tāpēc tas darbojas efektīvi un uzlabo darba efektivitāti. Tīrākas izplūdes gāzes. Lai samazinātu 9RX radāmo ietekmi uz vidi, izmantojot selektīvās katalizācijas redukcijas sistēmas tehnoloģiju, abi dzinēji atbilst V pakāpes izplūdes gāzu standartiem. Integrētā izplūdes gāzu kontroles sistēma. Lieliski integrētā izplūdes gāzu kontroles sistēma, kas savieno DOC, EGR un SCR, samazina dīzeļdegvielas un dīzeļdegvielas piedevas patēriņu (DEF patērē tikai 2–3% no dīzeļdegvielas daudzuma).
9R–9RT traktoros uzstādīta 18 pārnesumu uz priekšu, 6 pārnesumu atpakaļgaitā "e18 PowerShift" transmisija ar "Efficiency Manager" sistēmu.
e18 transmisija pārslēdz pārnesumus automātiski un šādā veidā saglabā dzinēja ātrumu, tāpēc, ievērojami mainoties slodzei, strādājot uz lauka vai transportējot, operatoram nevajadzēs tos pārslēgt. Operators vienkārši iestata maksimālo ātrumu, bet transmisija pārslēgs pārnesumus neatkarīgi no slodzes, lai tiktu sasniegts noteiktais ātrums pie minimāliem dzinēja apgriezieniem minūtē. "Efficiency Manager" sistēma ļauj iestatīt divus dažādus braukšanas ātrumus. F1 var iestatīt braukšanai ar 3,2–20,3 km/st. ātrumu, bet F2 varat izmantot braukšanai ar 3,2–40 km/st. ātrumu. Tos varat mainīt, nospiežot "CommandArm" slēdzi.
Kurš no šiem lieljaudas traktoriem ir labākā izvēle Jūsu saimniecībai? Tikai "John Deere" ļaus Jums izvēlēties no tik plaša konfigurāciju sortimenta.
9R sērijas traktori – universāli. Pateicoties plašajām līdzsvarošanas iespējām, 9R ir ļoti universāli, veicot daudzus darbus cauru gadu. "HydraCushion" amortizācija samazina raustīšanos smagos vilkšanas darbos un uzlabo braukšanu pa ceļu. Sistēma aizsargā traktora komponentus pret vibrāciju un nodrošina mazākas dīkstāves. Riteņtraktora ekspluatācija ir lētākā, jo nav kāpurķēžu šasijas, kura jāuztur un jāremontē.
9RT sērijas 2 kāpurķēžu traktori: Maksimāla vilce taisnā līnijā. 9RT ir labākā izvēle, velkot taisnā līnijā pa līdzeniem laukiem.Tas garantē ļoti efektīvu jaudas pārvadi no dzinēja uz zemi. 9RT traktoru kāpurķēžu kalpošanas laiks ir ilgāks nekā 9RX, un nulles apgrieziena rādiusa dēļ 9RT ir manevrspējīgāki šaurās vietās.
9RT ir vairāk priekšrocību uz sausas un irdenas augsnes. 9 RX sērijas 4 kāpurķēžu traktori: stabilitāte un maksimālā vilkšanas jauda pagriezienā. Pateicoties četrām kopējošām kāpurķēdēm, 9RX saglabā maksimālu vilkšanas jaudu pagriezienā un nenovirzās no braukšanas līnijas paugurainās un mitrās vietās. Tas arī mazāk izjauc augsni pagriezienos, salīdzinot ar 9RT, pateicoties tiešai kāpurķēžu piedziņas sistēmai un šarnīra tipa vadībai. 9RX tāpat ir arī šaurākais modelis, tāpēc ideāls uz ceļa un ar vismazāko spiedienu uz augsni, jo ir tam ir lielākais kontakta laukums.
"AIRCUSHION" amortizācijas sistēma – 9RT sērijā.
Izveidota speciāli lieliem traktoriem, "John Deere" "HydraCushion" amortizācijas sistēma saskaņota ar četru piedziņas sistēmas (4WD) asu sastāvdaļām, lai tiktu sasniegta nevainojama veiktspēja. Sistēma samazina traktora "lēkāšanu" un šādā veidā nodrošina efektīvāku vilkmes jaudas pārraidi uz augsni, vienlaicīgi palielinot operatora komfortu. Šī sistēma tāpat samazina traktora svārstības un "lēkāšanu" transportēšanas laikā. Šī hidrauliskā priekšējā tilta amortizācija var tikt uzstādīta kā papildaprīkojums 9520R un 9570R modeļu traktoros un standarta aprīkojuma 9620R modelī
Praktiski izmēģināta "AutoTrac" sistēma. Ierīkojiet "StarFire" signāla uztvērēju, "CommandCenter" aktivizējiet "AutoTrac" un būsiet gatavi precīzi vadīt "bez rokām". Izvēlieties no trīs precizitātes līmeņiem: SF1: +/- 23 cm paralēlās braukšanas precizitāte, bezmaksas; SF2 +/- 5 cm paralēlās braukšanas precizitāte, elastīgs aktivizācijas laiks; RKT +/- 2,5 cm atkārtojama precizitāte.
Mūsdienīga saimniekošana – ne tikai biznesa pārvaldīšana. Jūsu pārvaldāt visu sarežģīto organizāciju. Tieši tāpēc biznesa optimizēšana atkarīga no labas veicamo darbu kontroles. Ar MyJohnDeere.com darbību centru viss ir vienkārši. Varēsiet pievienoties savai tehnikai, operatoriem un laukiem, atrodoties vienā vietā. Turklāt varēsiet apmainīties ar informāciju ar "John Deere" pārstāvniecību, savu agronomu, pakalpojumu sniedzēju vai citiem uzticamiem konsultantiem. "MyJohnDeere" ir arī Jūsu vārti uz telemātiskiem risinājumiem "JDLink". 9R–9RT sērijas traktoru "John Deere" integrētā modulārā telemātiskā sistēma "JDLink" izslēgs minējumus, tāpēc varēsiet pienācīgi sekot līdzi tehnikai un optimizēt tās veiktspēju.
Modeļi | 9420R | 9470R | 9520R | 9570R | 9620R | 9470RT | 9520RT | 9570RT |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nominālā jauda (saskaņā ar 97/68EK), kW/ZS | 309/420 | 346/470 | 382/520 | 419/570 | 456/620 | 346/470 | 382/520 | 419/570 |
Maksimālā jauda (saskaņā ar 97/68EK), kW/ZS | 340/462 | 380/517 | 421/572 | 461/628 | 492/670 | 380/517 | 421/572 | 461/628 |
Dzinējs, cilindru sk. / darba tilpums, l | 6/13,5 | 6/13,5 | 6/13,5 | 6/15,0 | 6/15,0 | 6/13.5 | 6/13.5 | 6/15,0 |
Dzinēja tips | John Deere PowerTech PSS, divi turbokompresori: viens mainīgas ģeometrijas, otrs - fiksētas ģeometrijas | John Deere PowerTech PSS, divi turbokompresori: viens mainīgas ģeometrijas, otrs - fiksētas ģeometrijas | John Deere PowerTech PSS, divi turbokompresori: viens mainīgas ģeometrijas, otrs - fiksētas ģeometrijas | Cummins, viens mainīgas ģeometrijas turbokompresors | Cummins, viens mainīgas ģeometrijas turbokompresors | John Deere PowerTech PSS, divi turbokompresori: viens mainīgas ģeometrijas, otrs - fiksētas ģeometrijas | John Deere PowerTech PSS, divi turbokompresori: viens mainīgas ģeometrijas, otrs - fiksētas ģeometrijas | Cummins, viens mainīgas ģeometrijas turbokompresors |
Maksimālais griezes moments Nm, pie 1600 apgr./min | 1938 | 2169 | 2400 | 2631 | 2800 | 2169 | 2400 | 2631 |
Degvielas tvertnes tilpusm, l | 1215 | 1215 | 1490 | 1490 | 1490 | 1324 | 1324 | 1324 |
AdBlue tvertnes tilpums, l | 83 | 83 | 83 | 83 | 83 | 93.9 | 93.9 | 93.9 |
Hidrauliskā sūkņa veiktspēja, l/min. | 220 / 435 (jāizvēlas) | 220 / 435 (jāizvēlas) | 220 / 435 (jāizvēlas) | 220 / 435 (jāizvēlas) | 220 / 435 (jāizvēlas) | 220 / 435 (jāizvēlas) | 220 / 435 (jāizvēlas) | 220 / 435 (jāizvēlas) |
Vidējais traktoru transporta svars, kg | 18810 | 19190 | 19750 | 19750 | 19690 | 20371 | 20371 | 20371 |
Maksimālais svars traktoriem ar darba aprīkojumu, kg | 22105 | 24721 | 27216 | 27216 | 27216 | 24494 | 24494 | 24494 |
*Transmisija: e18, PowerShift 18 pārnesumi uz priekšu / 6 pārnesumi atpakaļgaitā, maksimālais ātrums - 40 km/h
*Hidrauliskā sistēma: Spiediena un debeta kompensācijas sistēma - PFC, zobratu-virzuļu sūknis