Sekite mus:
Tehnikas tirdzniecība
Serviss
+371 25491676
Rezerves daļas
+371 25494834
Tehnikas tirdzniecība
Serviss
+371 25491676
Rezerves daļas
+371 25494834
Sekite mus:

Pieaugusi John Deere zīmola vērtība

2012-10-24

Kopš „John Deere” zīmols iepriekšējā gadā pirmo reizi tika iekļauts „Interbrand” ziņojumā „100 labākie zīmoli pasaulē”*, uzņēmuma novērtējums 2012. gadā ir ievērojami uzlabojies. Saskaņā ar jaunāko „Interbrand” vērtējumu „John Deere” zīmola vērtība ir novērtēta 4,221 miljardu ASV dolāru apmērā, kas veido 16 procentu pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Savā 175 gadu pastāvēšanas gadadienā „John Deere” ir pavirzījies uz priekšu par 12 vietām, un šobrīd ir 85. vietā - priekšā tādiem labi zināmiem zīmoliem kā „Starbucks”, „MasterCard”, „Harley Davidson” un „Ferrari”.

„Molinā (Moline), Ilinoisā strādājošā organizācija savu ilgmūžību saista ar to, ka tās pamatvērtības (godīgums, kvalitāte, uzticība un novatorisms) veido uzņēmuma zīmola sociālās atbildības stratēģijas kodolu, un tās joprojām ievēro 60 000 darbinieku visā pasaulē. Uzņēmums joprojām saglabā uzticību cilvēkiem, kas savu dzīvi ir saistījuši ar zemi, sponsorējot lauksaimniecības attīstības mācības tādās valstīs kā Krievija un Ukraina. Uzticība un atpazīstamība ir tieši tas, ko sagaida zīmola mērķauditorija,” atzīst „Interbrand”.

„„Interbrand” piešķirtā novērtējuma uzlabošanās apliecina, ka ir atzīti panākumi, kurus esam guvuši tirgos ārpus Ziemeļamerikas,” skaidro Lauksaimniecības un zemes apstrādes nodaļas priekšsēdētājs Marks fon Pencs (Mark von Pentz). „Tas arī atspoguļo mūsu nemitīgos centienus piedāvāt risinājumus ar pievienoto vērtību saviem klientiem, kuri savu dzīvi visdažādākajos veidos ir saistījuši ar zemi – gan pārtikas vai šķiedru ražotāju, gan atjaunojamo energoresursu, mājokļu vai infrastruktūras būvniecības vajadzībām.”

* „Interbrand” zīmola vērtības noteikšanas metodikai ir piešķirts ISO sertifikāts un atbilstoši tai tiek analizēti daudzi veidi, kādos zīmols ietekmē organizāciju un nodrošina tai ieguvumus, sākot ar galīgajiem darbības rezultātiem un beidzot ar klientu gaidu apmierināšanu.